ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ (ЧЗВ)

 

1.КЪДЕ СЕ НАМИРАТЕ?

Мебелна Къща Мура  е онлайн магазин и предлага продукти на над 100 производителя и вносителя. Фирмата внася голямо количество от предлаганите продукти от Сърбия и Македония.
Мебелна Къща Мура има и стационарени обект в град Видин, Лом, Монтана, Белоградчик и Берковица  ( виж контакти ).

2.ПРЕДИ МАЛКО НАПРАВИХ БАНКОВ ПРЕВОД ПОЛУЧИХТЕ ЛИ ПАРИТЕ?
Банковите преводи, направени от клиенти на Мебелна Къща Мура се отразяват от 1 до 3 дни в сметката ни в зависимост от банката, от която се праща сумата. Изключения правят само преводите направени от гишета на същата банка. Справка за постъпили суми в банката се прави за всеки ИЗМИНАЛ ден.

3.КОГА ЩЕ МИ ДОЙДЕ ПОРЪЧКАТА?
Когато дадена стока е налична на склад или вече е излязла от производство, се предава на куриерска фирма – партньор на Мебелна Къща Мура. Всички клиенти се уведомяват по телефон за това и при желание им се дава номер на товарителница, по която могат да проверяват как се движи пратката им и кога евентуално може да бъде доставена от куриера. Мебелна Къща Мура доставя в цялата страна с куриер и различните населени места се обслужват по график от куриерската фирма.Мебелна Къща Мура извършва и безплатни доставки до населени места през които преминава наш фирмен автомобил.След направена поръчка наш служител ще се свърже с вас за уточняване на параметрите по безплатната доставка.

4. ИМАТЕ ЛИ ГО НАЛИЧНО?
След всяка направена поръчка с Вас ще се свърже наш служител, който ще Ви информира дали даденото изделие е налично в наш обект и/или кога може да бъде доставено до Вас.

5.БЕЗПЛАТНА ЛИ Е ДОСТАВКАТА?
Доставката на поръчаните вече продукти може да бъде извършена в два варянта: 1 Безплатно – само с предварителна уговорка с наш служител, съобразявайки се с графика на наши фирмени автомобили и наличие на тяхното преминаване през вашето населено място.2 Платено – с куриер с наложен платеж.

6. МОГА ЛИ ДА ЗАКУПЯ МЕБЕЛИ НА ИЗПЛАЩАНЕ?
Мебелна Къща Мура предлага всеки един продукт в сайта си на изплащане, като можете да избирате от различни компании (Jet Credit, TBI, Unicredit Bulbank). Клиентът сам избира към коя компания да кандидатства, като следва стъпките в сайта. За повече информация виж На изплащане.

7. АКО КАНДИДАТСТВАМ НА КРЕДИТ, ЩЕ МЕ ОДОБРИТЕ ЛИ?
Мебелна Къща Мура предлага стоки на изплащане, като работи с лизингови компании партньори (Jet Credit, TBI, Unicredit Bulbank). Клиента сам попълва формата за кандидатстване, като данните му се изпращат към финансовата институция, която е избрал. Кредитодателната компания се свързва с клиента и го уведомява дали е одобрен или не. Мебелна Къща Мура не е лизингова компания, а само доставя желаните продукти след като клиентът е одобрен.

8. АКО ПОРЪЧАМ СТОКАТА МОГА ЛИ ДА Я ВЪРНА АКО НЕ МИ ХАРЕСА?
Всеки клиент поръчал стока онлайн има право да я върне в 14 дневен срок от датата на получаването, ако тя не му хареса или не отговаря на очакванията. Стоката се връща обратно в склада на Мебелна Къща Мура добре опакована в оригинална опаковка, като разходите по връщането са за сметка на клиента. За повече информация виж Общите Условия. Изключение правят мебели, които не могат да се върнат, поради естеството им.

9. ДОКАРАХТЕ МИ 1 ПАКЕТ ПО-МАЛКО/ГРЕШНА СТОКА, КАКВО ДА ПРАВЯ?
При ползване на външна куриерска фирма, поради големия обем от пратки, понякога се случва даден пакет да бъде забравен да се изпрати или да бъде доставен на грешно място. В това няма нищо притеснително. Това, което трябва да направите, е да се свържете с нас, да опишете случая, възможно е да се изискат и снимки на получанета стока и след справка ще издирим липсващия пакет или ще доставим нов.

10. ПОРЪЧАХ НЯКОЛКО НЕЩА, ЩЕ ДОЙДАТ ЛИ НАВЕДНЪЖ?
Когато поръчката на клиента е от няколко неща на различни производители, се уведомява клиента ако те пристигнат по различно време,тъй като са от  различни точки на България и е доста трудно да се организира доставката на всичко да бъде в един ден. Куриера винаги се обажда преди доставката и клиентът има възможност да уточни доставката с него. Ако клиента изрично пожелае всички стоки да пристигнат по едно и също време то нашата фирма съхранява стоките до окончателното им пристигане и едва след това ги изпраща към клиента.

11. ПРЕДИ 5 МИН. ПУСНАХ ПОРЪЧКА И НИКОЙ НЕ МИ СЕ ОБАДИ?
Поради големия брой поръчки и заявки, консултантите ни нямат възможност да обслужат поръчките на момента. Обаждаме се на всички клиенти, за да потвърдим тяхната поръчка, да уточним детайлите по нея срокове и условия на плащане. Връзката с клиента се прави само в работно време. Мебелна Къща Мура не носи отговорност за грешно попълнени данни от страна на клиента при пускане на поръчката, неправилен телефон, електронна поща и т.н.

12. НЯКОЛКО ПЪТИ  ЗВЪНЯ И НИКОЙ НЕ ОТГОВАРЯ?
Работното време на Мебелна Къща Мура е написано на сайта и ако сте звъняли по-рано или късно вероятно никой не ви е отговорил. Можете да ни оставите съобщение чрез формата за контакт на сайта и ние ще се свържем с вас. Често се случва няколко клиента да се опитат да се свържат с нас едновременно, поради което не можем да поемем всички обаждания, за което се извиняваме. Консултантите ни се стараят да отговарят на всички пропуснати повиквания.

Translate »